Uppdatering

Till att börja med vill jag skriva att jag varit upptagen av mig själv och av att spela WoW (World of Warcraft) och har därför inte haft någon lust överhuvudtaget att skriva något. Fast egentligen är det jättelögn eftersom jag faktiskt nån gång ibland varit sugen på att skriva.
Fick ett gäng julkort av glada människor och sånt värmer. Skulle lämna julkort till ett 10-tal personer på jobbet men lyckades pricka in en fin förkylning som gjorde mig obrukbar sista veckan innan jul.
Den 21:a december fick vi lön och jag hade under hela dagen tankar på att skriva ett sånt där mirakelinlägg som man bara kan skriva på lönedagar. Detta inlägg skulle handla om miraklet att jag hade pengar KVAR när jag fick lön. Har det hänt någon gång? Svaret är nog nej.
Åkte in och köpte mammas julklapp presentkort på Ving för 2000 krrrr. Som alltid blev det lite blött i ögat när hon fick det. Jag är lite förvånad, verkar inte det lite snålt egentligen, jag tjänar ju FETT med cash och klarar bara av att hosta upp 1000 pix i julklappar. Iofs så köpte vi också biljetter till Fredrik Lindströms sverigeshow i februari så 1500 för mig och 1500 för min bror.
Min darling och jag beställde min julklapp på nätet efter att ha surfat otaliga sidor. Vad kan jag säga jag vet vad jag vill ha!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits