21 spänn för Coca Cola

När vi lunchat klart gick vi in på Gina Tricot där jag inte varit på typ ett halvår eftersom jag känner mig så fet och de flesta som handlar där är så smala : /
Hittade dock TRE tröjor som jag genast köpte. En collagetröja med blommor på. Alltså jag måste säga att jag är lite tveksam till den. Blommor är inte riktigt min grej. Samt två t-shirt toppar med fina tryck på.
Kände mig så glad och nöjd!
Mamma köpte sedan två luktörtsplantor av svennekärringarna på Hötorget. Mamma försökte pruta till vad jag tyckte var ett ganska rimligt pris och kärringen snörpte på munnen och sa "nej de kostar 45 kronor styck"
Jag viskade lite fula ord till mamma samtidigt som hon betalade.
Hade det varit jordgubbar vi köpt hade det inte varit något problem att få dem lite billigare. Det är bara svennar som är helt jävla dumma i huvudet. No offense svennekärringar.. eller jo förresten.

Vi drog vidare till hårimperiet eftersom mamma ville klippa sig. Hennes favorit var dock upptagen så vi fick vänta en timme. Den timmen användes till att köpa fotkräm eller fotsalva (det var inte till mig) på Åhléns där jag stod och stirrade mig halvblind på färgavdelningen. Nått vill jag göra med mitt hår men just nu vet jag uppenbarligen inte.
När mamma var klar med klippningen gick vi på Vetekatten och fikade. HELVETE va dyrt!
21 jävla spänn för 33 cl. NFW jag fikar där igen. Jag trodde att hon skämtade.
Åkte hem.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits