bakåtsträvande konserverade

Låg halvvaken hela morgonen med märkliga drömmar som sällskap. Tanken var att jag skulle åka till mamma idag och mysa i hennes trädgård men vädret var inte tillräckligt roligt för att göra något sådant.
Jag började spela tv-spel och har fastnat framför tvn nästan hela dagen. Bara för att göra allt extra nyttigt så bakade jag pizza till middag.
Första gången någonsin blev degen bra, jag är SÄMST på jäsdegar men det kanske kan bli en ändring nu. Eller så får jag helt enkelt förlita mig på turen igen. Som idag.
Hade inga champinjoner hemma så de fick bli kantareller vilket inte alls ger samma goda smak på pizza. Jag är bakåtsträvare, jag vill ha min pizza med konserverade champs. Som tur var för mig så hade jag lite färska champs som fick duga.
Ikväll ska jag jobba natt på info och det kommer att bli lite läskigt när ingen av infosarna kan assistera om något oväntat skulle dyka upp. Jag fattar inte att man kan tappa så mycket på den korta tid jag varit borta - på gränsen till pinsamt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits