Blommor i trädgård

Mammas trädgård har nu börjat explodera i färger av alla blommor som slår ut, min favoritblomma som jag inte har en jävla aning om vad den heter har börjat vissna men lämnat plats för andra minst lika vackra blommor.
Jag har som mål att hitta en blomma som jag vill förstora upp stooooooooooort och ha som tavla över sängen.


Mamma visade sin Jane Austen (omg fråga mig inte jag vet ingenting om blommor) som tydligen var en ros, det är den orangea blomman. Samt sina finaste blommor. Jag tog flera kort på alla men hur många kort jag än tar blir jag sällan nöjd, jag är inte särskilt bra som fotograf och ljuset blir ofta knas men sådant kan man kanske lära sig. Dessutom är jag inte alltför kär i orange. Den röda blomman var något ovanligt kan de ha hetat dillros O_o jag tror att det var så det hette.
Sista blomman är mest en kärlekshyllning till min kamera och pioner. En minihumla(?) samlar på sig så mycket den kan från blomman. 
 

Jane Austen ros i orange - ovanlig sort.Specialros i röd.Min favoritblomma som mamma har i flera färger. En annan färgkombination av min favvoblomma.Rosa mixpion. Rosa med rosa.En pion med gästätare

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits