dagens agg (mot IKEA)

Jag är så fylld av agg idag.
Först mot IKEA som vägrar låta mig logga in på deras Handla-hemsida. Jag och IKEA har ett långt förhållande av bråk, kärlek, aggressioner och ännu mer kärlek men nu börjar det gå till ytterligheter. ARRRRGGGHHH!!!
Jag vill logga in så att jag kan se mitt saldo, ska ju få lite extrapengar nu i sommar och håller på att lägga upp en budget då säger den dumma inloggningsfunktionen att jag har har fel lösenord. Hur nu det är möjligt då jag har automatisk inloggning. SUCK. Dessutom när jag försöker att få ett nytt lösen efterskickat så säger den att mitt IKEA-kort inte excisterar. Men jag håller de ju i handen :(

Dagens andra agg är mot Blondinbella. Varför ogillar jag henne? jag vet inte. Hon kanske är världens trevligaste person men varje gång jag läser nått om henne, av henne, med henne blir jag sur. Jag känner mig inte särskilt misslyckad i livet eller att jag är i behov av att shoppa lika mycket som henne, jag hittar sällan något jag vill ha ändå och när jag hittar nått - köper jag det.
Gud vilket fjantigt inlägg. Att jag ens orkar lägga ner energi på sånt här. Skärpning Bexs!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits