dagens göra

Tog ungefär tre timmar att kliva ur sängen och sedan flytta min bak från datorn och göra något konstruktivt. Eller i allafall något. Jag åkte in till stan för att kolla in Esprits rea. Fick ju ett rabattkort från dem. 68 kronor rea.
När jag kom fram till centralen insåg jag att jag glömt mitt kuvert med presentkort på Pocketshop, vilket var ett annat uppdrag jag gett mig själv. Läser just nu Flyga drake och behöver snart en ny bok.

Framme på Esprit plockade jag bland lite tröjor men det är bara att inse - jag är för tjock för att kunna välja och vraka. Det är två saker, ledsamt och billigt... Hittade i allafall en topp fast till skillnad från bilden så är blommorna svarta. Stor kram till Esprit som ÄNTLIGEN fått nya påsar som är mycket snyggare än de där asfula röda de haft sedan starten för miljoner år sedan. Gled sedan omkring och visste inte riktigt vad jag skulle hitta på så jag åkte hem.

 

Tjejen på bilden är inte samma som skrev inlägget :P


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits