Dark Beckis is coming out

Fick ju som sagt lön vid midnatt och det var ett av samtalsämnena i nattens arbete. Hur mycket fick du? Vad betalade du i skatt? fick du några konstiga tillägg? Vad ska du köpa för dessa pengar? och så självklart När får du semester?
Livets just nu viktigaste frågor.
 
Jag fick som sagt ut en bra lön och har med den betalat den nya förhöjda hyran och massa extra på min IKEA skuld. Annars har jag inte överdrivit mitt shoppande även om lusten för shopping i nattens sega timmar är otroligt hög.
I själva verket blev jag lite anti när jag surfade in på mina vanliga shoppingsidor. Ingenting känns intressant just nu och det är ju tråkigt. Slutsumman av min shopping blev exakt 0 kronor. Kanske lika bra.
Har bara ETT shoppingmål idag och det är Åhléns så att jag kan köpa Cloverfield.
Finns väl risk att det blir någon sminkprodukt eller ny hårfärg. I måndags köpte jag blond hårfärg och nu när jag kommit till mina sinnens fulla bruk så undrar jag va fan jag tänkte på. Blond? Så fort jag blir ljus på huvudet så känner jag inte igen mig och färgar snabbt om igen till något mörkare. Dark Beckis is coming out.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits