fisigt värre på mUppsala

Tröööööööött.
Hade skitsvårt att sova inatt. Låg och tänkte på den där skitsura föraren i Spånga och signalfelet i Brunna och alla de andra felen. Jag ältade inte, jag bara tänkte. Kände bara ånger över hur hysterisk jag blev. Vad är det för jävla idiotdrag jag har? Jag är som en jävla fjortis. Kan ju bara säga FETRUMPA på det.
Jag älskar min lägenhet no doubt där men MEN men MEN det blir så satans jävla varmt på somrarna. Jag har ytterlägenhet där solen ligger på hela dagen.
Igår hade jag 27 ! grader i mitt kök bara för att ta ett exempel. Det är ytterligare en sån där grej som gör att det är svårt att sova.

Problemen i arbetet fortsatte idag i vanlig ordning. 6:28 anmälde jag att Lundby station inte fungerade tillförlitligt och när jag blev rastavlöst klockan 10 hade de fortfarande inte kunnat lösa problemet.
Jag noterar från den plats jag sitter nu att det fortfrande inte verkar fungera :( Stackars tågtrafiken.
När allt började flyta på bra spårade ett tåg ur i Upplands vä........ men guuuuuuuuuuud vilken stank! ... Det var inte jag!!!!!
Upplands väsby.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits