funderingar i natten

Två timmar kvar innan jag blir befriad. Denna natt har varit en lugn tillställning och det har varit jätteskönt. Det tar mycket på krafterna att jobba natt.
Har inte orkat med någon städning över huvudtaget sen i söndags, min energi är riktad åt annat håll. Jag saknar lite saker i mitt liv och vill därför inte fortsätta med mitt jätteprojekt. Det är lite lustigt att jag faller precis som jag fruktade - på mållinjen. Det är typ bara dammsugning kvar men det verkar vara ett omöjligt hinder.
Jag vet att min energi kommer att komma tillbaka till mig när jag som bäst behöver den.
Har haft lite funderingar kring min semester om vad jag vill göra och så. Det vore skönt att komma iväg och inte varje dag vakna upp i min säng men jag har lite fantasi när det gäller sånt och snål är jag också.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits