fyra tårtor på tallriken

Gud va normal jag är. Fick värsta rycket mitt i natten, gick upp ur sängen och plockade undan all disk i vardagsrummet och köket och satte på diskmaskinen 2:14. Verkligen normalt.
Spenderade morgonen med att döda extrabossen Chaos i Wild Arms. Läste en guide där det stod att han hade 80 000 i hälsa så jag förberedde mig på en låååååång fight. Var orolig att jag inte skulle hinna innan jobbet.
Dock visade det sig att den som skrivit guiden fyllt i en nolla för mycket.

På jobbet var det fullt av kalasande människor eftersom tre personer har födelsedag idag. Jag tog tre bitar på min tallrik och började äta. Det var jättegott men efter ett par tuggor var jag nöjd och SLÄNGDE de som var kvar på talliken vilket var ganska mkt.
OBS alltså att jag SLÄNGDE.
Det ska firas med lite godis ikväll :P Nej skojar bara! Jag tog bild på de fyra tårtorna som kanske kommer upp senare om jag inte smälter bort innan dess.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits