good morning how are you?

Solen skiner köp gardiner - månen ler - köp fler.
Min avbytare kom redan tio minuter i sex. Älskade människa. Så jag gick i lugn och ro till pendeltåget. Stannade till vid "fotoplatsen" och tog ett kort på stadshuset Tre kronor med min mobil. Måste ju se hur bra kvalitén är på bilderna.
Mötte fyra personer som var på väg till jobbet och 3 av dem kommenterade vädret på ett mindre positivt sätt. Det var ganska kyligt men det är också det som verkar vara de mest fantastiska vädret för skön upplevelse.
Luften är så klar och det är lätt att andas och om det brisar lite lätt kan man känna doften av något annat än storstad och damm.
På pressbyrån köpte jag nya numret av Vogue och denna gång var numret helt sjukt bra. Alla repotage och bilder passade mig utmärkt och jag satt och njöt hela resan hem.
De två personer jag satt tillsammans med löste Sudoku och det gick tydligen inte så bra. Men de pratade ryska så jag kunde inte hjälpa till.
Sen började jag fundera på att Vogue är för kvinnor som Playboy är för män. Man köper tidningen för bilderna inte för artiklarna även om de är bra skrivna. Fast jag tvivlar på att någon man kan bli lika upphetsad som jag över de nya pradaväskorna. Hahaha

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits