Green mean fighting machine

Recension av The Incredible Hulk.
Längd: För lång
Mest minnesvärd: gapflabbet i slutfigthen

The Incredible Hulk. Min bror var inte alltför negativ men jag kände mig uttråkad efter tio minuter och det höll i sig resten av filmen. Den ena klyschiga scenen efter den andra avlöste varandra. Återföreningsscener i regn och oväder, felaktiga beslut, dumma militärer. Den enda scen jag överhuvudtaget brydde mig om var den där "Iron Man" gör ett inhopp. Men det ska erkännas att när den scenen började var min viskande kommentar till min bror "men ... är det inte slut?!"
Kan ju också tillägga att i slutfigthen så gör Hulken ett slag i marken och "effekt effekt" och killen och tjejen bakom mig börjar gapflabba vilket sprider sig i hela salongen. Det kanske säger något om filmen.
Även om jag tycker att Hulken i sin design är ganska ful är ändå filmen sjukt snygg.

Slutligen får den 2 köttbullar av 5 eftersom Liv Tylor inte ser ut som ett Hollywoodskelett och för att den var snygg och Iron Man -inhoppet.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits