icebear, icebear ahead

Sitter på mUppsala idag. Rebecka gillar inte mUppsala. Inte alls faktiskt.
Det är svårt att få allt att flyta och kör det ihop sig blir det väldigt mycket på en gång. Fast idag i värsta rusningen gick det riktigt bra ett tåg fick invänta och blev alltför många minuter försenat.
Sov lite halvknackigt i natt. Drömde att jag var på något otäckt hotell i någon öststat med diverse kändisar och blev jagad av en isbjörnsunge.  O_o Isbjörnsungen kanske var mitt samvete eftersom jag tyckte att isbjörnskött var den bästa fyllningen på en pizza... humhum
Jag gissar att det var nyheten från igår i aftonbladet om en isbjörn som flutit på ett flak från Grönland till Norge som spelade ett litet spratt.

Jag vet att det heter Polarbear..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits