kärlek på SonyEric C702

När trafiken äntligen lugnat ner sig och de flesta av jobben ute och galna människor i spåret, brofel och klämskador var över fick jag lite tid att pilla på min telefon.
Fan den är ju ascool!
Man kan göra egen musik (precis vad jag behöver) och så kan man lägga till effekter på bilder som text "roliga" bubblor över huvudet på folk. Jag vet att det är en funktion som inte är ny men den är ny för mig.
Kameran är riktigt bra och ingen av bilderna jag tagit har blivit dålig, trots att jag är en så kass fotograf.
Naturligtvis premiärade jag genom att fota spårfelet i Spånga som blivit lite av en daglig besöksattraktion.
Spelen är roliga, ljudet är jättebra och greppet på mobilen är så skönt! Den känns robust och jag kommer inte att tappa den i första taget. Skön vibration också :P Smygvibration.
Fett neggit är förstås då att jag inte gillar skrivsystemet och att gps-systemet inte vill vara mer nära än 1700 meter.
Väldigt mycket positivt om telefonen!
Mest negativa är snabbuppringningen, T9, att man inte kan välja hur länge man vill att skärmen ska lysa (eller så har jag inte hittat det), knapparna är små och snygga men min mamma kommer aldrig att kunna ringa någon, wayfinder (som är är kartsystemet man ska använda kostar 495 JÄVLA spänn).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits