komplettera senare i livet

Det är bara att konstatera att denna dag är lika vidrigt varm som de tidigare den här veckan och vad man än klär på sig så är det för mycket. Dessutom är det fukt i luften vilket ger känning av huvudvärk.
Jag har fortsatt min städbana och idag har jag slitit ut nästan alla påslakan i mitt linneskåp. Jag hade ju tidigare en väldigt smal dubbelsäng och köpte då idiotiskt nog bara enkellakan vilket är helt värdelöst nu när jag har dubbelsäng. I dubbelsäng tycker i allafall jag att det ska vara två likadana påslakan brevid varandra. Eftersom mina påslakan inte uppfyller kraven åker de ut och genast blir det tommare i skåpen. Självklart så var jag tvungen att spara några favoriter som eventuellt kanske kanske kanske kan kompletteras senare i livet.
Nu ska jag till mamma och grilla *_*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits