låååång reflektion av idag

Kom hem, brände mig på min stekpanna, spelade tv-spel, surfade lite på nätet och nu är det dags att sova.
Det var en konstig dag idag. På min bana som jag hade hand om var det miljoner småsaker som hände och påverkade allt runtomkring. Dock inga större förseningar men bland annat var det en tjej som skulle spara lite tid så hon sprang framför ett pendeltåg (IDIOT) för att hinna med ett annat tåg. Föraren berättade att han sagt ett och annat till henne, jag hoppas att han gav henne stryk men det är min högst personliga åsikt. Fattar inte folk hur farligt det är med tåg?
 
Sen rök det i spåren utanför Spånga då är det varmt, en station fick alla signaler att gå om till stopp, flera gånger.. Dörrfel och sena tågmöten avlöste varandra men allt flöt på riktigt bra. Ett tåg kom ut i fel läge och blev ungefär 129 minuter försenat när han närmade sig slutdestinationen. När jag sedan stod på Stockholm Central för att åka hem hade det blivit ytterligare ett signalfel, denna gång vid Stockholm Södra - Stackars trafiken.

Under andra delen av passet blev jag rastlös och pratade alltför mycket och högt med en kollega. Fan jag borde vara och agera som den åldern jag har, inte låta som en fjortis. Det är pinsamt och jag vet hur jag själv tycker att sånt är irriterande, det är inte okej bara för att jag är jag. Jag skäms.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits