Matkärlek

Peugeot har utöver sin biltillverkning även satsat på att tillverka salt och pepparkvarnar. Detta har de gjort sedan första halvan av 1800-talet och still going strong. Du har säkert sett de knubbiga kvarnarna. Själv har jag två stycken, en natur och en choklad. Stor kärlek på dem *_*
Nu har jag noterat att det även finns i olivträd men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va dyra de är! Dock är det ju så att det lite betalar sig självt då det på alla deras kvarnar är livstidsgaranti. Mellanstorleken på olivträdsvarianten 13cm kostar runt 700 !!!! Jag är även lite småsugen på muskot-eh-krossaren inte för att jag direkt använder muskot särskilt ofta men det vore tufft att ha möjlighet :P
 
Peugeot - choklad. Peugeot natur saltPeugeot olivträd

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits