megalön *_*

Vaknade, ringde mamma för att fråga om hon ville följa med mig till stan och kolla på mobilen. Jag hörde direkt när hon svarade att vi inte skulle göra någonting idag. Snorigt och hostigt värre. Jag blev lite ställd för jag hade verkligen ställt in mig på att hon skulle följa med.
Ringde till lönekontoret för att få reda på hur mycket lön jag skulle få ut och för första gången nånsin från BV får jag över 25 000 i lön *_*
Storhetsvansinnet lurar bakom bankomaterna så jag har i samråd med mamma kommit överrens om att göra en lista på saker jag vill köpa eller betala av.
Tex betala av min IKEA-skuld, köpa ny TV, sätta in pengarna i min pensionsfond, betala ett par månader av hyra.
Det finns många varianter och jag vill kolla igenom dem alla noga innan jag bestämmer mig. Jag kan ju faktiskt göra alla ovanstående i mindre proportioner men jag vill även njuta av sommaren.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits