Ny frisyr IGEN

Fem minuter innan jag skulle gå hemifrån märkte jag att mitt hår såg ut som sju svåra år. Kom till jobbet och i stället för min timme till förfogande så hade jag en timme då jag fick jobba. Av någon märklig anledning kändes det som att det varit flera veckor sedan jag jobbat.
Blev arg, skrek mitt hjärtats röst, fick inget gensvar.
Fick rast och tog mig till frisörimperiet som just nu har "rea" på klippningar. Endast 150 kronor!
Trots att jag såg ut som sju svåra år tyckte inte tjejen att jag behövde tvätta mitt hår. Jag var dock alltför stressad för att kunna bråka.
Jag märkte till min förfäran att jag var sådär hysterisk som jag ibland blir. Någonstans mellan tårar och någon slags glädje. I vilket fall så började hon klippa och mitt huvud blev lättare och det kändes så skönt!
Dock vände och vred hon på mina öron så att det gjorde ont men vill man vara fin får man lida pin.
Äntligen fin i håret igen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits