Östen med resten plats 84

Strax bär det iväg till IKEA där jag ska köpa hyllor och antagligen ett par 100-pack av servetter (suck) och andra viktiga saker (knappast).
Har även planer på att kolla in ett nytt överdrag till min Ektorpsoffa. Försökte få ur D vilken han tyckte var snyggast, han ska ju också bo här. Det slutade med att ingen egentligen var särskilt intressant. Det kanske är finare i verkligheten.

Laddade hem Oricon's topp 100 från förra året och har hittat flera nya artister att gilla. Fler artister att köpa skivor från - yay. Min cd-hylla är nu nästan fylld med enbart asiatiska artister. 
Oricon är den japanska versionen av svensktoppen, fast till skillnad från svensktoppen så måste man vara japan om jag fattat det hela rätt.
Tappade nästan hakan när en remake av Östen med restens låt Maria spelades upp. Nej jag lyssnar inte på Ömr men just denna låt var med i melodifestivalen. Plats 84 fast den var fan inte bättre på japanska. Fanns även en sång från idolvinnaren Agnes skiva. Det går alltså att tjäna pengar worldwide på att skriva musik.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits