paketstrul

Jag är ganska säker på att jag vaknade halv ett men bara ganska för jag rullade runt lite i sängen för att vakna till och när jag sen kollade på klockan var den kvart i två. Min första tanke var att undra om posten kommit än, jag brukar nämligen vakna när den kommer och någon minut senare hör jag brevlådedunset. Dels var det ett presentkort från Esprit, en postavi och nån tidning.
I sex år har jag försökt sätta upp en sån där "ingen reklam, tack" men har ännu inte lyckats. Problemet är att jag liksom gillar viss reklam och jag kan inte skriva "ingen reklam, tack, förrutom från ICA och Coop" eller kan man det?
Fick nästan hjärtattack när jag insåg att det faktiskt var en paketavi. Anledningen är att jag sålt varor på Tradera och skickade ett av paketen i måndags. Hade puckot på posten satt frimärkena på fel sida så att jag fått mitt eget paket tillbaka? Ilska blandades med försök att lugna ner mig. Det fanns ju faktiskt en minimal chans att det var mitt paket från Yesasia.
Började psyka upp mig för att klara av att möta de onda personerna på posten, posten på konsum är bara besatt av folk som .. ja, jag ska inte vara elak men jag är MISSNÖJD. Jag vill inte behöva betala dubbelt porto när DE har klantat sig.
Som tur var det mitt paket från Yesasia. Stort plus till dem som för en gångs skull inte tar 7 dar på sig att skicka paket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits