Prisa gud här kommer....

En kollega berättade om att skatteåterbäringen ska komma nu i dagarna och självklart så kollar jag in skatteverket.se som den nörd jag är bara för att läsa om denna världsomspännande utveckling och vad den kommer att göra för min ekonomi *_*
Han talar sanning och pengarna ska betalas ut från och med imorgon om jag fattade det hela rätt. Det är ju förstås väldigt trevligt och mitt planerade besök till IKEA bör nu betala sig själv. Mitt problem är dock att de här pengarna antagligen kommer att försvinna i dagligt användande eftersom de kommer så tidigt på månaden och min lön den här månaden hade storleken av ett u-lands årsekonomi, ett BRA år....  
Jag hade ju planer på att beställa en resa till mig och D vilket iofs inte borde vara något problem men som sagt jag känner mig själv lite för bra och jag tror att pengarna kommer att försvinna innan jag har hunnit boka något.
I vilket fall har jag bokat in med mamma att åka till IKEA på onsdag för att köpa hyllorna till garderoben. IKEA är ju inte direkt heller de bästa stället på planeten att åka om man ska spara pengar.

Resan jag planerat med D?
Geparderna på Borås Djurpark *_* Fast jag undrar om BD har tillräckligt stor plats så att de kan komma upp i sina 100km/h... tveksamt.
 
Gepardungar i Borås Djurpark.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits