ramla på mållinjen pga skorna

Hanna har kollen och påpekar att jag räknar mycket dåligt. I ett av mina IKEA inlägg skriver jag om glas, där 2 glas kostar 69 och jag vill köpa 6 av dem och får det till 420 kronor vilket ju inte ens är nästan rätt då det är två glas för 69 och inte ett. Så tokigt det kan bli.

Grillningen hos mamma gick bra, gott kött och mumsig potatis men alla var inte lika nöjda. Varierad grillning med andra ord. Jag tog också flera bilder på mammas växter med hopp om att kunna få en fantastisk bild som jag kan göra en tavla av och hänga upp över sängen.
Väl hemma igen blev det ltie tv-serier och så klart lite mer städning. Det är näääääästan rent på golvet i hallen nu efter att ha slitit ut precis allt och sen rensat, slängt och stoppat tillbaka in i skåpen. 
Det slutgiltiga problemet består av mina skor. Jag har för många par och de är för stora för att kunna gömmas undan. Hur gör människor med många par skor?. Jag vill inte falla på mållinjen på grund av fyra par skor som jag inte riktigt har någonstans att ställa. Två par stövlar och två par vinterkängor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits