sämst i världen på att backa

Posten hade kommit och det var reklam av en hel urskog i brevlådan. Fem reklamblad med matinriktning, tre med teknik en renodlad möbler och Överskottsbolaget.
Jag önskar att jag kunde få ändan ur vagnen och sätta upp en sån där "Ingen reklam tack" eftersom jag i 99% av fallen lägger tidningarna i en prydlig hög och sedan bär ner dem till *hosthost* sopnedkastet.
Gladast blev jag dock över postavin. Äntligen har Cloverfield kommit *_*
Filmen släpptes i onsdags och även om de är ganska dyra brukar jag köpa mina filmer på Åhléns eftersom man får poäng. Dock hade de inte steelbox som jag ville ha så jag fick specialbeställa. Jag är inte särskilt förtjust i extramaterial på filmer men steelbox-versionen till Cloverfield hade alternativa slut och det är alltid roligt att se!
Beställde även filmen Firman (med Tom Cruise) och kokboken Nigella Lawson "Mat för högtid och kalas".

Inne på Konsum (våga vägra säga Coooop) basunerade en kvinna helt plötsligt ut "jag klarade det!!!!!" och började vifta med ett par nycklar. Alla vänder sig om. Hennes vän som står en bra bit längre fram i kön börjar tjuta av lycka.
Kvinnan med nycklarna berättar för sin kompis att hon körde upp i morse och att hon var sääääääääämst i väääääärlden på att backa på parkeringsplatser. Jag hade lust att fråga vilket registreringsnummer hon har så att man kan undvika henne i framtiden men valde att vara tyst. Ett vagt mummel av grattis hördes i allafall från en del i köerna.
Nu ska jag bläddra i min nya bok och kanske kolla på film. Vem vet!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits