shoppingdag *_* del 2

Hulkenglassen var inte direkt någon höjdare utan lämnade bara spår av en sårad tunga. Antagligen var jag sexigt grön men det är svårt att se.
Gick via Åhléns (igen) för att köpa de sista och det jag längtat efter mest under våren - fuktkräm. Den jag har från Kanebo har börjat ta slut och nu köpte jag en ny. Men fan man måste trycka ihop läpparna hårt för att inte stöna av missbehag över priset. 6 7 5 kronor. Men helvete va snygg jag kommer att vara i fejjan om 30 år man får se det på det sättet.

På Stockholm Central var det som att all luft hade tagit slut. Det var som att varenda människa var där för att andas och ta upp luft. Vi hittade varandra och gick genast därifrån i riktning mot Sergel.
Köpte våra biljetter och gick på McDonalds (blä) jag kom fram först och var fan inte sugen på någonting. Ööööh har ni nått med kyckling? svar svar svar men det tar två minuter.
Det blev en Chicken tasty. Jag åt en sådan med en kollega för några veckor sedan och då gillade jag den inte så det var ingen större överraskning att de inte var gott nu heller. Jag kunde beställt nått annat men det var fan tilt i huvudet på mig.
Markus lyckades hitta näringsvärdestabellen och blääääääääääääääääääää. 800 jävla kalorier i en burgare!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits