shoppingdag *_* del 3

Efter fiaskot på McD gick vi till bion för att se The Mist.
Det var lite dubbla känslor. Jag köpte boken/novellen för någon vecka sedan och läste ut den så sent so i morse!
Anledningen till att jag inte ville se den var för att de är spindlar med och spindlar är OTÄCKA. Dessutom är de jättestora i boken så jag kunde bara (mar)drömma om hur de skulle se ut på bioskärmen.
Två småbarn satt bakom och gjorde så mycket ljud att jag mådde illa. Eftersom de var mycket kvar av reklamen så kom jag på lite sköna dräpande kommenterar att använda om de skulle fortsätta prata. De höll dock käften när filmen visades.

Efter filmen var killarna så satans långsamma att vi missade pendeln hem. Vi drogs in på O'Learys för att ta en öl/drink och matchen mellan Tyskland och Turkiet spelades.
Precis när vi klev in gjorde Tyskland mål och ljudet hade kunnat lyfta taket.
Vi hann med tåget och väl hemma gjorde jag det modiga - omfärgar till BLOND!!! HORRORRRRR!!!!!
 
Färgar håret BLOND!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits