shoppingdag *_*

Åkte in till stan klockan tre och kom hem klockan tio. Många kronor försvann däremellan men det blir vackert i slutändan.
Gick först till Åhléns där jag skulle köpa Cloverfield. De hade filmen men inte steelcover som jag ville ha, den som har extramaterial med deleted scenes och alternativa slut. Det hindrar ändå inte att jag gick omkring på Åhléns med filmen i handen för att känna efter hur viktigt det är med alternativa slut. Det var heller inte helt lätt att ens hitta filmen då de håller på att flytta om. Jag tycker fortfarande inte att Åhléns lyckats hitta de bästa hyllsystemet så jag har höga förhoppningar om det här.
Gick till Megastore för att kolla om de hade steelcover men de hade de inte så jag vandrade vidare och hamnade på Souk där en ny butik öppnat. Jag hittade inte den utan gick på pilgrim som hade någon slags smyckesrea. Köpte sex smycken i tygpåsar. Folk rafsade runt som galningar, jag stod där längst och tror att jag fick de bästa. Fast det verkar ju alltid coolt med en mörklila halskedja i plast när man befinner sig i affären så vi får se hur jag känner senare.
Pratade hela tiden med storebror för att bestämma var och när vi skulle träffas för en bio. 
Bland resebyråernas Mecka (Sveavägen) med en hulkenglass i min hand fick vi tag i varandra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits