skärpet borta

Gud vilken rumptråkig dag. Vaknade två och hade absolut ingen som helst inspiration till att göra något kul överhuvudtaget. Bar ner den sista IKEAkassen med kläder, kastruller och annat skräp till soprummet. Hade problem med låset till soprummet men det kanske löser sig.

Detta gör att det nu ser lite tommare ut i lägenheten. Var framtiden än bär på så har jag plats för den. Det känns lite spännande faktiskt. Lite som att börja på nytt. Skulle dock behöva göra en storstädning i den meningen att dammtorka allting och dammsuga även på ställen där jag inte brukar dammsuga. Tråkigast är nog att om man kommer som gäst kan man inte se skillnaden. Det känns trist när jag jobbat så hårt så länge med mitt projekt.
Städning tar aldrig slut.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits