skönja en soluppgång

Igårkväll bar jag ner två fulla blå-kassar (från IKEA), en stor kasse och en kartong ner i soprummet fyllda "skräp" av olika slag. Det slutade så bra att jag i ren städilska grävde fram en kartong under sängen fylld med VHS-filmer och slängde den med. Lådan var förrutom fylld med gamla klassiker även fylld med damm och det är bara att erkänna, vill jag se film numera är det dvd som gäller. Fast filmerna som vi gjorde i skolan i olika projekt sparades. De kommer säkert aldrig att bevittnas men det är en del av min barndom.
En sak är i allafall säker, även om det fortfarande är sjukt stökigt här så börjar man lite smått skönja förändringen och att skåpen inte är lika överfyllda längre.

Vem hade kunnat ana att det skulle bli så här bra? känns så skönt!
Nu ska jag åka in till stan och köpa någon form av fraktkartonger eftersom jag lyckades sälja två väskor på tradera! :D
Yay!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits