sluta ringa

Gurgel. Vilken jävla natt! När telefonen slutade ringa tre var jag helt slut. Hade gjort en del misstag under natten och det är inte alls roligt. Det blev för mycket vid ett par tillfällen och det hade varit trevligt om man typ kunde stänga av telefonen. Svårast är när det plötsligt ringer någon som vill ha något som kräver mycket tankekoncentration när man har mycket andra saker på gång. För hur mycket man än förbereder är de förberedelserna antagligen över när man avslutat samtalet och cirkeln börjar igen. Man kan hålla koncentrationen uppe ett tag men hjärnan lägger ju av.
Jag säger inte att jag är slö eller dum eller inte kan. Det är ingen som klarar att ligga på topp 6 timmar i sträck och hela tiden ha framförhållningen, göra allt rätt och planera. Speciellt när det är så mycket.
Har självklart huvudvärk idag och de dumma jävla idioterna i lägenheten under har borrat konstant så jag har inte fått sova ordentligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits