snart sova *_*

Hemgången är nu jättenära! Dock är det ett arbetspass till innan jag får semester. Fast nu när den ruggigt obehagliga sanningen dykt upp som en otrevlig räkning på posten vill jag inte längre ha semester och jag hoppas att någon ska liksom fråga om jag skulle vilja stanna kvar och jobba en vecka till. Flytta fram min semester.
Seriöst jag skulle göra det!!! Som jag sagt alla tidigare år så är semester det jag längtar efter MINST på hela året. Totalt värdelöst att inte ha något att göra.
Det spelar ingen roll att jag fick en mycket fin lön när jag ändå inte kan använda den till någonting.

Natten var annars lite jobbig. Hann inte riktigt med och jag har upptäckt att när hjärnan börjar gå på högvarv (åh gud) så blir jag dålig i mina beslut och detta leder ju till att jag gör ännu sämre beslut. Jag har en del att lära men hur roligt är det att kunna ett jobb utan och innan redan efter ett par månader?
Det är dock inte så roligt att känna att man gör dåligt ifrån sig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits