sömnproblem

Det var på gränsen till omöjligt att somna igår. Vände och vred på mig i flera timmar. Värst tycker jag tråkigheten är. Sömnen kommer när den har lust men mörkret och väntan gör en uttråkad.
Sov sedan lätt resten av natten och var lite halvvaken hela tiden.
Jag är var inte särskilt stressig eller har särskilt mycket att tänka på. Desstom kände jag mig inte helt bra så sova hade varit det ultimata.
Det som förstört min sömn är helt klart att jag precis jobbat dubbelnatt. Kroppen fattar inte vilken tid det är på dygnet och att den måste somna.
Idag är dock sista dagen på jobbet före semestern så ikväll kan jag lägga mig när jag vill och imorgon kan jag gå upp nära jag vill.
Fast jag ska ändå försöka ragga ihop något extrapass på jobbet.
Vill inte ha tråkigt.
Dessutom visade det sig att ha pengar var farligt eftersom jag gjorde av med ca 1000 pix igår.
Just det., smyckena jag köpte på Pilgrims pås-rea.... köpte två likadana smycken utan att jag noterade det. Ska försöka få tid att gå dit och fråga om jag kan få byta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits