sony ericsson ångest

Vad kan jag säga LG totaläger mitt hjärta sen flera år tillbaka och nu helt plötsligt har den där drömtelefonen ploppat fram från Sony Ericsson!
Anledningen till att jag hatar SE är deras ordlista när man skriver sms. T9. LG har också T9 men på något sätt är deras sjukt mycket bättre man slipper bläddra i den där listan.
Jag vet att detta är det fjantigaste inlägget som antagligen skrivits i världshistorien men vad kan jag säga, jag BRYR mig alltför mycket. Noterade imorse när jag åkte hem att det fanns reklam för telefonen och jag letar efter den här på internet.
Vill man se telefonen finns det att läsa om på
SonyEricssons hemsida ananrs kan man helt enkelt titta på videon.
Skönt att man kan bada med telefonen och lägga den i sanden.
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits