torsdagsmatporr

Hemma i verkligheten igen gick jag på ICA för att handla grönsaker. Har varit sugen på sallad sen i tisdags. Lyckades hitta salladsdelen som inte bara är fylld av isbergssallad och vanlig sallad O_o sallad med sallad O_o
Det blev romanosallad och nån annan slags sallad som fanns i både grön och rött. Shit jag är så bra på grönsaker.
INTE
 
Blandade ihop det med pulveriserade morötter (hade fel inställning på min matberedare), paprika, blomkål, gula coctailtomater, nudlar,  pinjenötter och sesamfrön.
När jag käkat färdig hittade jag champinjonerna som borde varit med men det kan jag ha imorgon i stället.
Har bestämt (önsketänkande) om att jag ska äta pannkakor imorgon, köpte hallon idag som jag tänk ha lite honung, krossade valnötter och turkisyoghurt till. 
Matporr alltså! 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits