Vilda Armar och Soul Edge/blade

Började spela Wild ARM's igår. Som titeln talar om så handlar det om Vilda Armar! :O
Nej det gör det inte, det handlar om vapen. Ett av mina favoriter inom rpg-genren.
Självklart är jag totalsucker på Final Fantasy serien men just nu var jag sugen på WA som jag inte spelat på sisådär 10 år. Det gör att man kan återleva alla de där trevliga momenten som gör att man spelar tvspel. Musiken är bättre än vad jag kommer ihåg den så jag funderar lite på att köpa soundtracket. Vi får se hur det blir med den saken.
Skulle bli ett fint tillägg till Xenogears, Lunar Silver Star Story, Dragon Quest, Chrono Trigger, Chrono Cross bara för att nämna några. Ständigt aktuell är förstås Soul Blade/Edge med Cervantes theme (Bravely Folk Song) som jag har som ringsignal så mäktigt när de ringer *_*  Åh guuuud alla minnen. Här är i allafall introt till Vilda Armar.
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits