dumma värmen

Fy fan vilken dag!
Trött, fula ord fula ord aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrgggghhhhh!!!

Den här värmen dödar tågtrafiken totalt. Började mitt pass (satt på mUppsala) med att nästan direkt få ett signalfel i Brunna (mellan mUppsala och Sala) som pågick i över två timmar med föseningar värdiga att nämna.
När signalarna lyckade lösa felet (nått var knas på åskledaren om jag fattade rätt) så var jag överlycklig och sa tack säkert 50 gånger innan jag lyckades lägga på. En lokförare ringde upp kort efter och sa att hon applåderat signalarna i spåret. Stor kärlek till er som jobbar och felavhjälper.
Satt och njöt i ca 30 minuter av följdförseningar och att äntligen få se tågen rulla innan det blev rast.
Trodde att problemet skulle mattas av efter rasten. Men där minsann trodde jag FEEEEEEEEEL!!
Först och främst var jag av någon märklig anledning uppe i varv och var mer eller mindre hysterisk. Vad är det för jävla drag jag har? Jag blir fan fett irriterad på mig själv och vill ge mig en bitchslap men det kanske skulle bli lite konstigt.
Iallafall sätter mig på min nya plats och får direkt överlämnat alla onda saker.
Solkurva i Tillberga och allt var det innebär, Stackars Lz på info som skulle berätta för de två nya nissarna om vad som försigick, jag förstår att hon var trött.
Självklart fick jag fler fel: Två balisinfofel. Ett signalfel. Sen var det nån dator som lade av så att tågen inte kunde få automatiska signaler. 
Halvt medvetslös har jag nu kommit hem och ska gå och lägga mig eftersom jag börjar imorgon klockan 6 igen.
Jag är trööööööööööööööööööött.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits