sammanfattning av helgens städande

Jag är inte färdig med städningen av hallen än men som jag skrivit av och till under hela helgen så har det blivit en del skräp och det känns som att det borde bli en slags sammanfattning.
Sammanlagt har det än så länge blivit 4 flyttkartonger (av bananlådetypen), två IKEA-plastkassar och ca 5 vanliga soppåsar, detta på tre stora garderober, två mindre garderober och en klädkammare.
Det jag slängt är ungefär 20 par skor, ett stort antal handväskor (allt är relativt), ett berg av kläder (inklusive jackor, mössor, vantar), sängkläder (och överkast) och elektroniska saker (två digtalkameror, en scanner, tre lampor).

Jag hittade en handväska jag inte hade en aning om att jag ägde... *suck*
Sex påslakan går till en loppis och jag har än så länge på min väskförsälning tjänat 355 kronor.
Notan från IKEA för att flytta om sakerna till bättre ställen ligger än så länge på 2299 kronor men varje krona är väl investerad!
 
Nöjdhetsfaktorn på Rebecka: 5 köttbullar av 5 möljliga.

Nu har jag varit uppe nog länge för att klara av att jobba natt imorgon *hoppas*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits