tröööött -_-

Skrik, gråt och arga ord avlöste varandra men det kändes riktigt bra efteråt. Fan my man is hot when he is angry <3
Jag har varit tvungen att tänka om när de gäller vissa saker och jag har fått upplysning om människor i min närhet som inte är så bra. Det är lätt att bli lurad.
När vi var klara med varandra försökte jag sova. Kom i säng väldigt sent och hade efter det svårt att somna för att sedan vara lite halvvaket tillstånd hela natten. Dessutom började jag drömma mardrömmar mitt i allting.
Jag fattar inte riktigt det där, jag gillar att sova och även om det bara är några få timmar sömn jag kommer att få stressar jag inte upp mig eftersom jag vet att sömnen kommer att komma. Det som stör mig är att jag ibland bara inte somnar trots att inga felaktigheter förekommer och sen när jag väl somnar sover jag oroligt. Som i natt.

När klockan ringde hoppades jag att det var ett skämt och att jag ställt klockan fel - det hade jag inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits