vaknat inlägg

Aftonbladets del Nöjesliv når hela tiden nya bottennapp men ibland kommer det någon nyhet som man faktiskt kan ha användning av, tex så skriver de idag att Katie Melua ska komma till Sverige i höst. Men var ligger nyhetsvärdet i det egentligen? Eller att smurfarna ska bli film?
I vilket fall släpps biljetterna 16 juni och eftersom jag skriver det här behöver jag inte notera det i någon kalender.

Idag är tanken att jag vill göra något som inte innefattar sitta framför min dator och glo som jag gjorde igår. Sjukt tråkigt. Dessutom börjar det sina bland tv-serier jag har på datorn som jag kan titta på.
Har senaste tiden lyckats hinna med mer eller mindre alla säsonger av amerikanska top model. Esprit har rea men jag vill egentligen inte göra av med några pengar, förra veckan om man bortser från IKEA så rann pengarna iväg. Inte bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits