var i varet

Jag hade min satan-tröja på mig idag, det var en chansning och inte fan gick det. Den här tröjan sprider förödelse omkring sig och idag var verkligen inget undantag.
Klockan är dock snart läggdags så det finns en övervägande chans att jag kommer att överleva dagen utan några större missöden. Jag orkar inte ens gå in i detalj på allt som blev fel men det slutade i allafall med att jag nu sitter och ogillar min stortå. Det började för några dagar sedan då det var lite kyligt ute och jag tog på mig mina blå skor. Direkt fick jag en blåsa på min stortå som gick sönder. Mmmm skönt.
Idag fick jag en blåsa på den andra tån. Den har inte gått sönder än men det blir nu ett par dagar i mina andra skor. Tur att jag har så många skor.

...

Fan va trött jag blir på den här bloggportalen, jag har en bra bild men självklart går den inte att ladda upp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits