Versace i badrummet

Gick ut i badrummet för att spana in min påse med topps. Igår när jag var på Åhléns hade jag sett en väldigt söt burk man skulle kunna använda som toppsbehållare, shoppingsuget sätter in. Påsen med topps köpte jag förra milleniumet, jag är ingen stor toppsanvändare så det har minskat. Då slogs jag av idén att jag skulle kunna använda ett till av mina versaceglas.
Jag använder redan ett sådant till tanborsten, sminkpennor och mascaror så varför inte. Sagt och gjort letade jag upp ett glas och nu har mitt badrum fått ännu mer flärd. ^_^
Varför har man versaceglas i badrummet? Jo för att glasen väger sjukt mycket och därför inte är sköna att dricka ur plus att det är snyggt. I botten på glasen har Medusahuvudets grävts ut så det ser väldigt vackert ut att titta uppifrån men eftersom jag mest dricker Cola så märker man inte det.

Toppspåse - beforeTopps i Versaceglas - Efter och mer flärd!Tandborstar, mascara och pennor Versaceglas i botten

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits