yay Sverige!

Vad hände igår? Inget inlägg? Jag hade inget vettigt att skriva.
Vaknde vid elvatiden och ringde runt för att kolla om nån ville följa med till IKEA för att köpa hyllorna. Har gjort plats för dem nu. Ingen ville.
Hamnade framför tvn och spelade lite på Wild Arms. Åkte sen in till den asheta stan och gick och glodde i affärer. Var så häääär nära att gå på bio för att se nån film som började halv fyra men ångrade mig och gick därifrån. På NK som jag hamnade på strax efteråt kollade jag på Webers grilltillbehör. Mamma har en jättefin Webergrill och varför inte köpa något kul till den. Det blev inget av det, sakerna de hade på NK verkade vara gjorda för grillar som skulle ge en 10 barns familj mat.
Fast om man gillar att ge smisk till folk så vore en sån där grill(skyffel)spade ett verkligt bra verktyg.
Spenderade kvällen framför tv:n tittandes på nationaldagsfirandet.

Jag har ett speciellt kärleksförhållande till Gustav Vasa och igår var ju dagen då han kröntes fast året var 1523. Satte upp min svenneflagga på balkongen och jag hoppas att den inte ska ramla ner.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits