fredagsräkning

Fick ett påminnelse e-mail om mitt webhotell imorse. Jag betalade min årsprenumeration förra månaden och blev lite orolig att något blivit fel. Skrev direkt till företaget som svarade snabbt att det var betalat och att det blivit något fel. Det är ändå känslan av shit-va-fan-är-det-här till åh-va-skönt som jag inte gillar. Jag tycker att jag har sjukt bra koll på min ekonomi även om jag lever som värsta slösan och då vill man inte ha några surprice räkningar som dyker upp mitt på en fredag då man ska förbereda sig inför skoskav och förlängda armar av shoppingpåsar.

Helt plötsligt har jag 760 kronor över (som jag iofs hade innan) som jag nu måste spendera :P
Vad kan jag behöva?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits