not good enough

Jag fick den där enorma känslan av otillräcklighet igår. Jag duger inte. Jag blev så ledsen igår när jag satt med min dejt att jag började gråta. Jag duger inte, jag är inte tillräckligt bra.
-Du duger bra som du är och du är jättebra.
Jag svarar sällan/aldrig på detta och bara tänker på hur bra jag borde varit att jag skulle vara smalare om jag inte åt så mycket eller åt rätt, att jag inte är sjukt bra på säo, inte tillräckligt allmänbildad, inte tillräckligt bra när jag spelar.
Jag är fan aldrig nöjd utan ser bara misslyckanden och att jag kunde och borde gjort allt bättre och när ja satt där med honom tänkte jag att de enda vettiga som finns att göra är att gå därifrån så han kan hitta nån som inte är som mig som är helt besatt av att bli bättre för att duga.
Jag vill ha honom men allt inom mig vill bara stöta bort honom.
Mi god jag är ett psyfall :S

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Psykfall? Nä, du är bara tjej. Ni är så där knepiga :)

2008-11-08 @ 14:13:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits