seå prov

Men för helvete! Jag har ju inte uppdaterat på hela helgen! Men vi kan väl sammanfatta det på ett sätt som inte skapar skvaller eller obehagliga samtal med folk att "det var trevligt" och att jag lyckades mot alla odds bläddra igenom alla SÄO-pyssel vi fått på jobbet sedan jag började där. SÄO-pyssel? På mitt jobb använder vi oss av en bok vid namn "Säkerhetsordning" (förkortas SÄO) och varje år för att vi på vårt jobb ska vara ajour med den så har vi ett läskigt prov på hela boken. Varje år får vi extra häften med frågor som man kan öva sig inför provet och alla dessa papper har jag sparat och förvarar ovanpå min microvågsugn. Alltid nära till hands när man värmer nått i micron och tycker att de tar för lång tid.. 
Ni vet, vattnet börjar aldrig koka om man stirrar. Om detta är nördig? OH JA! Värst av allt är dessutom att det är jättesant. 

Turligt nog så var min tulpan? träsko? (åh gud va läjm) inte hemma igår så jag hade gott om tid att bläddra bland papprena och bläddra lite i min SÄO. Jag tror att med rätt frågor på provet borde de inte vara något problem att klara men det hindrar inte att man känner sig osäker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits