sista säoprovet

Har haft SÄO-provet och och klarade inte första delen. Det kändes bittert som fan. Vilket egentligen är lite konstigt för man sitter ju med det hela dagarna och borde ha koll.
Vi diskuterade lite efteråt om varför det varit så svårt och många håller med om att det är just orden som inte är lätta att komma ihåg, men ingen skulle ge ut arbete på ett område där någon rörelse pågår liksom.
Vi kom fram till att ett praktiskt prov skulle vara lättare.
Då skulle man kunna prata sig igenom de man gör och jag tror att många fler skulle klara sig. Ser därför fram emot när vi ska få en extraplats i källaren där man kan öva eller köra igenom olika scenarion. Pappersprov känns lite old.
Omprovet gick sådär och jag blev inropad efter att vi blivit klara, kan ju säga direkt att mitt hjärta typ stannade. Fan jag klarade mig inte :( men så var de inte alls, jag hade skrivit så otydligt på en fråga att det var ett mirakel att jag själv lämnat ifrån mig provet.
Dessutom hade jag missuppfattat en fråga helt och svarat på något annat. Att vara så klantig det får jag bjuda på även om det är trist att man förlorar poäng.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits