jobbig vecka

Det har varit lite väl mycket drama den här veckan och jag har hunnit med fyra mardrömmar. Den värsta var helt klart den där en person ringde och berättade att min semester blivit inställd eftersom de blivit något fel i planeringen och jag var tvungen att spendera en vecka i Ängelholm. Nu var de inte Ängelholm som var de läskiga utan vad jag skulle göra där men det vill jag inte gå in på. Minnen av deras åhlle och Köpenhamn bläddrar förbi och det är lyckiga minnen.
Iallafall så började veckan med att någon gjort inbrott i källarkontoren i vårt hus, sedan var det säo-provet och slutligen igår fick jag reda på att en kollega till mig avlidit.
Jag och Holland hade en lååååååång diskussion hur mycket man kan ställa upp för varandra. Han har varit lite upptagen den här veckan med att öh hänga med andra i stället för att som han sa; vara med mig när jag behövde honom.
Min kommentar om de hela var att han inte har något ansvar gentemot mig, vi är ju på dejtstadiet liksom, han borde inte känna några krav på att ta hand om mig - än...  haha.
Sen har den här veckan varit lite extrem med märkliga händelser.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits