nyköpta skor

En bekant jag har i Finland skulle komma till Sverige på Halloweenfest och vi passade därför på att träffas i lördags. Jag klädde upp mig som om jag skulle på dejt och sminkade mig värre än vanligt. Whats up with this liksom. Tog jumpadojjor eftersom det var ganska kallt ute. Insåg att jag var alltför snyggt klädd för att komma undan med mina slitna skor. Så jag gick in på Åhléns som en sista panik att hitta nya höstskor, som jag dessutom redan letat efter.
Jag och mamma har varit inne i stan otaliga gånger utan att hitta några skor of my dreams så jag hade väl inte alltför stora förhoppningar om att på tio minuter hitta ett par skor och köpa den där nya mascaran de gör reklam för på tv.
Visserligen med Eva Longoria som jag tycker sjukt illa om men de kan bli nått annat inlägg.
Klev in genom dörrarna och njöt av tokerierna som pågår i julhandeln !!!! Åhlle hade under lördagen öppet till 21.
Där stod dem. The shoes of my dreams. Dem ska jag ha, tänkte jag lyckligt och slet åt mig dem. Diarrebruna med högklack och så där hällåga och totalt omöjliga att gå i men åååååh va fina.
Stod och glodde mig i spegeln och var så nöjd över min otroligt fina smak och hur smala mina vader såg ut och FÖR HELVETE VA DYRA!  :S
Betalade motvilligt som fan. Skor över 1000 pix är dyrt enilgt mig som utvecklas till snålheten själv när saker kostar mer än 100 spänn. Om det inte gäller mat. Mozzarella för 45 spänn? inga problem.
Köpte sedan mascaran från L'oreal som skulle förtjocka och göra mina ögonfransar ännu mer fantastiska.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits