The big C

Holland visade sig vara ett felsteg. Ord är inte hans starka sida och han sårade mig, inte särskilt farligt men tillräckligt för att jag kände att de här kan bli jobbigt i längden. Min hämnd är att jag fått reda på att han är lite småbitter över att vissa är bättre än honom. Muahahhaaa
Annars har veckan plågats av att en vän till mamma fått the big C. Vi hade de på känn för flera månader sedan men som alltid med folk som är rädda för saker så sköt han upp testet så långt det gick. Only God know how long he has..

Två efterlängtade album har kommit hem till mig, Jay Chou och Shinee. Jag har alltid hållit Jay högt men ibland känns det som att man lyssnar på samma 4 låtar om och om igen fast med olika instrument. Nån borde tvinga honom ut ur öh out of the box. Nissen har ju sjukt bra röst och verkar alltid hitta bra musikaliska vägar.
Jag menar rap och country på förra albumet, säga vad man vill men det var modigt. Lol.
Idag ska jag till doktorn eftersom jag varit sjuk alltför mycket och de vill göra en rehab på mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits