dåligt

Spenderade förra veckan under en filt i soffan gloendes på tv. Går det att ha tråkigare? Svaret är nej.
Var i söndags lite skakig när mamma kom för att kolla läget och för att vi skulle lämna in nycklarna från gamla lägenheten. Jag gick aldrig in och tog några avskedsfoton vilket känns både bra och sorgligt på samma gång. Jag saknar den gula färgen men inte hur slitit allt såg ut.
Mitt inflyttningsfika blev inställt igen och nästa vecka jobbar jag så ... det blir väl typ aldrig. :(

Har drabbats av nån slags tokångest över mig själv. Tycker att allt jag gör blir skräp och fel och dåligt. Känner mig otillräcklig hela tiden. Fattar inte ens var allt de här kommer ifrån. Tvivlet är irriterande och drar ner mig och det känns så onödigt. Det fungerar inte att tänka rationellt just nu och det stör mig.

Jag tror dock att jag valt färg för hallen nu i allafall och det blir rosa. Mot typ lingon och mjölk hållet. Jag skiter i att rosa är värsta tjejfärgen. Men så här är det, jag är värsta fetsingel och då kan jag vara hur tjejig jag vill! Så det så!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits